Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej „RODO” informuję, że:
- Administratorem, który odpowiada za przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, jest Województwo Lubelskie reprezentowane przez Marszałka Województwa Lubelskiego z siedzibą przy ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, (więcej informacji na stronie www.lubelskie.pl).
- Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem: ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (adres mailowy: iod@lubelskie.pl).
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie:
– art. 40a, 40g ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne; – § 1 pkt 2, 6 i 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 28 lipca 2020 r. w sprawie wzorów wniosków
o udostępnienie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego, licencji i Dokumentu Obliczenia Opłaty, a także sposobu wydawania licencji;
– § 4 i § 12 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 2 kwietnia 2021 r. w sprawie organizacji
i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane wyłącznie w celu rozpatrzenia wniosku
i udostępnienia materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. - Dane mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym usługi na rzecz Urzędu: operatorom pocztowym i kurierom, dostawcom systemów informatycznych i usług z zastrzeżeniem zapewnienia odpowiedniej ochrony danych osobowych.
- Dane będą przetwarzane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych przez 5 lat, a następnie dokumentacja zostanie poddana procedurze brakowania (niszczenia). Okres przechowywania może zostać wydłużony przez Archiwum Państwowe. - Przysługują Pani/Panu prawa dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania
i ograniczenia przetwarzania z uwzględnieniem art. 5a ust. 1 i art. 5b Prawa geodezyjnego i kartograficznego. - Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą
w Warszawie, ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy. - Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach.
Niepodanie danych osobowych skutkuje pozostawieniem wniosku bez rozpoznania.